Polecamy

Urządzenia AGD, bez których trudno wyobrazić sobie współczesną...

Upał groźny dla komputerów i tabletów

Internet

Tworzenie stron internetowych - o czym warto wiedzieć

Obecnie wiele przedsiębiorstw posiada własną stronę internetową, na której prezentuje swoją ofertę produktową i usługową oraz przedstawia najważniejsze dane o firmie. Sam proces tworzenia strony firmowej nie jest trudny, ale bez odpowiedniego doświadczenia, wiedzy na temat Internetu i kwalifikacji informatycznych napisanie nawet kilku linijek kodu może okazać się problematyczne. Czego warto unikać przy tworzeniu firmowych stron www, na co uważać i czym się kierować? O tym wszystkim w dzisiejszym artykule.

Przejrzystość, czyli czasami mniej znaczy więcej

Dobra strona internetowa dla firmy powinna być bardzo przejrzysta oraz zbudowana w logiczny sposób. Chodzi przede wszystkim o jej ogólny wygląd oraz konstrukcję zakładek. Prostota w Internecie, zwłaszcza jeżeli chodzi o strony www, nie oznacza braku profesjonalizmu i nie należy się jej bać. Zbyt duża liczba kolorowych obrazków odciąga wzrok odwiedzającego od tego, co chcesz mu naprawdę przekazać, a bardzo długie, zbite w jeden ciąg tekstowy opisy produktów nie są chętnie czytane przez internautów.

Dobór odpowiednich kolorów na stronę www

Wybór kolorów na stronę internetową jest dość istotny. Jeżeli posiadasz logo, dobrym pomysłem będzie nawiązanie do niego na stronie www. Te same kolory, których używasz w biurze mogą okazać się strzałem w dziesiątkę, jeżeli Twoja branża lub działalność firmowa kojarzy się z danym zestawem barw. Konstruując stronę internetową firmy warto bazować na puli bezpiecznych, typowo biurowych kolorów takich jak szarość, granat, grafit, czerń czy beże. Warto unikać kontrastowych połączeń, które szybko męczą wzrok, a czystą biel dla samej wygody internautów można zastąpić delikatną szarością.

Mapka, zakładka kontaktu i linki do mediów

Istotne jest to, aby dane kontaktowe, mapka z lokalizację firmy oraz linki do mediów społecznościowych były łatwe do znalezienia przez osoby, które odwiedzają stronę internetową pierwszy raz. Internauci zazwyczaj nie lubią tracić zbyt dużo czasu na poszukiwanie ważnych informacji, dlatego warto im to ułatwić. Dodatkowo media społecznościowe często stanowią swego rodzaju wizytówkę firmy, którą warto się pochwalić przed potencjalnym klientem.

Zaufaj profesjonalistom

Budowa własnej strony internetowej od podstaw może okazać się nie lada wyzwaniem dla osoby, która do tej pory nie miała zbyt wiele wspólnego z informatyką. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, a chcesz posiadać stronę www, która nie będzie stworzona na bazie darmowego szablonu, skorzystaj z usług firmy informatycznej. Pod linkiem https://www.ibif.pl/ znajdziesz kontakt do biura, które zajmie się nie tylko utworzeniem strony www dla Ciebie i Twojej działalności, ale również odpowiednim jej spozycjonowaniem. Dzięki temu szansa na zdobycie nowych odwiedzających, którzy są faktycznie zainteresowani Twoją ofertą będzie jeszcze większa.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Zobacz

Co to jest viewability?

Sprawdzanie efektywności reklam jest tak samo stare, jak one same. Media w formie tradycyjnej, jak...

SEO lokalne, czyli jak uwolnić potencjał...

Pozycjonowanie lokalne przynosi wiele korzyści przede wszystkim dla branży usługowej, ale w...

Proxy: wszystko co powinieneś o nim wiedzieć

Serwer proxy, znany również jako "proxy" lub "application-level gateway", to komputer, który...